UKEN SOM GIKK – 3 | OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR: At jeg fortsatt er på RASP (mer om det lenger ned) og at jeg fikk nytt garn i posten.

 

UKENS ANTREKK: Igjen ble det kun postet ett antrekk, så det var ikke akkurat så veldig vanskelig å velge haha. Ukens antrekk er iallfall dette her og vil du se flere bilder av det klikker du HER.

 

UKENS TANKE: At jeg må gi en normalvektig kropp en sjanse før jeg hater den allerede før jeg er der og at jeg ikke dør av å ha en normalvektig kropp. Herlighet, de spiseforstyrrede tankene er så spaca noen ganger. Men ja, jeg skal stå hele løpet ut nå. Ikke noe rett ned i vekt igjen så fort jeg kommer hjem, for det vinner man jo ikke akkurat på.

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG: “Hvorfor føles det så fælt?” et innlegg du kan lese ved å klikke HER.

 

UKENS NEDTUR: At det ble vurdert tenkepause på meg, det var en skikkelig nedtur. Heldigvis klarte jeg å hente inn styrke jeg ikke en gang visste at jeg hadde, så jeg fikk hentet meg inn igjen.

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG: Innlegget hvor jeg viser dere mummitrollet jeg har heklet! Vil dere se enda flere bilder? Klikk HER isåfall. Dette er forresten det alle første jeg har heklet noen sinne, så jeg må nesten si meg veldig fornøyd.

 

UKENS SERIE: Jeg har begynt å se på en serie på Netflix som heter “You”. Den er ganske spesiell, men samtidig veldig spennende og den er også lett å følge med på. Ellers så ble jeg i går ivrig da jeg så at Viaplay har fått inn Barbie i nøtteknekkeren, Barbie som Rapunsel og Barbie i Svanesjøen, så gjett hvem som alt har sett de tre filmene da.. barndomsminner på høyt nivå!

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg er kanskje litt rar nå for det er jo ikke bildet i seg selv som er favoritt, men hva som er på bildet. Jeg har nemlig fått nytt garn i posten og seeee så fine farger! Flere bilder av hva jeg fikk i posten kan du se HER.

 

UKENS QUOTE: Expose yourself to your deepest fear; after that, fear has no power.” ~Jim Morrison

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG: Et innlegg som i bunn og grunn handler om at det ikke er flaut å søke hjelp på nytt, men at det viser tegn på styrke. Innlegget heter “flaut å være tilbake på RASP igjen” og du finner det HER.

 

Hvordan har din uke vært?

//Elise Amnanda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg