UKEN SOM GIKK UKE 29 – OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG INNLEGG +++

UKENS OPPTUR:
Er det lov til å nevne to eller? Ja, vi sier det! For ikke bare var det verdenspremiere på Løvenes konge som jeg var på sammen med Nora og Vibeke, men vi var jo også litt over et døgn i Sverige og besøkte tante og onkel. Denne uken har i grunn vært ganske så fin, noe jeg er veldig fornøyd med og takknemlig for!

 

UKENS ANTREKK:
Jøss, denne uken ble det faktisk ikke ett eneste rent antrekksinnlegg, hva skjer!? Men så postet jeg jo likevel et antrekk i innlegget om verdenspremieren på Løvenes konge som jeg så på utekino sammen med to venninner. Vil du se hele antrekket og flere bilder kan du klikke HER.

 

UKENS TANKE:
Jeg har tenkt mye på hvem jeg ønsker å være og hvordan jeg ønsker at fremtiden skal bli. Jeg har også tenkt veldig mye på hva jeg ønsker å gjøre, men at jeg må prioritere da kapasiteten ikke strekker til. Noen ganger skulle jeg ønske at jeg hadde superkrefter. Jeg vil jo så gjerne, hvorfor kan ikke hodet spille på lag?

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG:
Hvordan det gikk på vurderingsmøtet på RASP som du kan lese ved å klikke HER. Møtet gikk jo ganske bra i grunn og til tross for at jeg dro alene fant jeg frem! Jeg lurer så på hva svaret blir, om jeg får plass eller ei og eventuelt hvilket av alternativene de ønsker å tilby meg.

 

UKENS NEDTUR:
Mobilen min gikk i stykker. Det er definitivt ukens overfladiske nedtur, om man kan si det sånn hehe. Men ukens ordentlige nedtur er vel at bulimien har tatt mer kontroll enn hva jeg hadde håpet på. Samtidig har jeg prøvd å ikke la det ødelegge dagene mine.

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG:
Hva passer vel bedre enn iskaffe om sommeren? Sjekk ut DETTE innlegget for å se hva iskaffen jeg lager inneholder og for å se noen veldig sommerlige bilder hihi.

UKENS SERIE:
Nei altså… det går i Dexter her fremdeles. Nå er jeg snart ferdig da og jeg gruer meg så til siste episode. Første gang jeg så Dexter stirret jeg apatisk i veggen 20 minutter etter siste episode var ferdig. Får håpe det går bedre nå som jeg ser den for tredje gang og er ganske forberedt på hva som venter hehe.

 

UKENS FAVORITT-BILDE:
Dette bildet av Molly, hunden til tante og onkel! Er hun ikke søt? Så ser hun så fornøyd ut på bildet der hun koser seg i sommervarmen. Bildet ble tatt da vi besøkte tante og onkel en natt i Sverige. Hvis du vil lese mer om det eller se flere bilder klikker du bare HER.

 

UKENS QUOTE:
“The less you care, the happier you will be” denne må jo selvfølgelig tolkes riktig da. Jeg tolker det som at man blir lykkeligere av å slutte å bry seg om alle de ubetydelige tingene i livet (og heller bry seg om de tingene som faktisk betyr noe).

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG:
Et innlegg som handler om å føle at man ikke passer inn. Innlegget finner du ved å klikke HER. I det innlegget deler jeg personlige reflekteringer og erfaringer med hvordan jeg har opplevd det å føle at man er annerledes og ikke helt passer inn noe sted. 

 

 

Hvordan har din uke vært?

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg