UKEN SOM GIKK | 32 – OPPTUR, NEDTUR, PERSONLIG +++

UKENS OPPTUR: På onsdag var jeg med Nora på senteret hvor vi kikket litt rundt, drakk kaffe og tok noen bilder. Det var utrolig hyggelig å se sett henne en siste gang før hun drar igjen. Nå høres jeg jo sikkert veldig dramatisk ut haha, men Nora studerer i Kristiansand og på grunn av det får vi ikke sett hverandre så ofte. Hvis du vil se noen bilder fra den dagen kan du klikke HER.

 

UKENS ANTREKK: Mitt favorittantrekk denne uken var DETTE. Klikker du på linken får du se enda flere bilder av det. Jeg postet jo to antrekk denne uken og jeg likte begge, men dette her er definitivt mest meg. Det andre antrekket var fint, men litt vel plain. Liker å være litt ekstra i klesveien, jeg.

 

UKENS TANKE: Jeg har så lyst til å sette meg på skolebenken igjen! Jeg føler meg konstant rastløs da jeg føler at jeg ikke får fylt opp det intellektuelle behovet mitt. Kanskje ikke så rart da jeg faktisk ikke får fylt det opp. Men før jeg kan sette meg på skolebenken igjen må jeg rett og slett bli friskere. I mellomtiden kan jeg jo ta saken litt i egne hender og fortsette å lære meg selv spansk igjen for eksempel eller lese historiebøker, noe som interesserer meg veldig.

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG: Et innlegg hvor jeg forteller om svaret fra RASP og mine tanker rundt det. HER finner du innlegget om du har lyst til å lese en utdypende forklaring. Kort fortalt så fikk jeg et tilbud fra RASP, men det tilbudet jeg fikk føltes ikke helt riktig. Ikke noe å klandre dem for da jeg selv sa det hørtes ut som et godt tilbud da jeg var på vurderingssamtale. Uansett, jeg har fått ny vurderingssamtale og den er nå på onsdag.

 

UKENS NEDTUR: Kanskje en blanding av litt forskjellig.. ikke klarte jeg å møte opp på spiseenheten og ikke var jeg helt fornøyd med tilbudet jeg fikk om videre behandling. Maten har heller ikke gått så bra som jeg hadde ønsket, men det er dessverre ikke noe nytt i det siste.

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG:
Hmm her slet jeg mellom å velge mellom oppskriften på en supergod vegansk suppe og innlegget om interiør, men jeg må nok gå for DETTE innlegget. Der viser jeg dere hvordan vårt soverom og walk in closet ser ut, så om du har lys til å se det klikker du bare på linken.

 

UKENS SERIE: Det går fortsatt i House altså. Nå er jeg på sesong to. Det eneste som er litt dumt er at Andreas har sett på det en stund og ble ferdig for litt siden. Vi burde jo ha sett det sammen siden begge liker det, men jeg var ikke ferdig med Dexter da han begynte å se. Typisk, eller hva? Haha.

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Jeg postet jo et innlegg denne uken hvor dere fikk lese noen av diktene jeg har skrevet. Fikk du ikke med deg innlegget så finner du det ved å klikke HER. I det innlegget har jeg lagt diktene til bilder jeg har tatt, både for å få en mer personlig følelse, men også fordi jeg føler at det gjør det litt mer spennende å lese. 

 

UKENS QUOTE: “Klag ikke under stjernene over mangel på lyse punkter i ditt liv” Henrik Wergeland.

 

UKENS VIKTIGE INNLEGG:
Å være fanget i depresjonens klør, innlegget kan leses ved å klikke HER. I innlegget forteller jeg dere litt om mine personlige erfaringer rundt depresjon, den mørkeste tiden og litt om hvordan jeg kom meg ut av det. Vil du vite mer så er det bare å lese innlegget.

 

 

Hvordan har din uke vært?

 

//Elise Amanda

 

2 kommentarer
    1. Så fint innlegg. Tips til det med skole er finn noe nytt og lære. Vis du vet hva vil videre med utdanning kjøp noen lærebøker og les eller lær deg noe som kan være greit innen det du vil videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg