UKEN SOM GIKK | 36 – NEDTUR I BEHANDLING, INSPIRASJON +++

UKENS OPPTUR: At jeg ikke har dratt hjem og at jeg ikke har gitt meg, for herlighet som det har fristet! Flere ganger om dagen hver eneste dag denne uken har jeg ville gi helt opp, tenkt at dette her blir for tøft. Men jeg har likevel klart å bli, til tross for hvor vanskelig denne uken her har vært og jeg er så stolt over meg selv! Det har krevd så himla mye, men jeg har klart det!

 

UKENS ANTREKK: Hmm jeg tror nok at det blir DETTE antrekket! Jeg postet jo kun tre antrekk denne uken, så det var ikke så mye å velge i akkurat. Eller vent.. kanskje det er antrekket jeg postet i går som er favoritten.. vanskelig å velge haha!

 

UKENS TANKE: Klarer jeg å holde ut dette? Klarer jeg å stå imot når hodet mitt skriker at jeg må dra? Når hodet mitt konstant prøver å overbevise meg om at dette her er feil og at jeg ikke kan gå opp i vekt, koste hva det koste vil. Er det virkelig verdt det? Hvorfor utsetter jeg meg selv for dette, når det er så vondt? Kan jeg klare dette? Kommer jeg også til å få bli frisk? Er dette det riktige opplegget for meg?

 

UKENS PERSONLIGE INNLEGG: Litt “juks” da dette ble postet søndag forrige uke, men det er likevel en uke siden så jeg velger å ta det med. Innlegget kan du lese HER og det handler om når man ikke vet hvordan man skal håndtere ting. Selv om jeg har mange verktøy å bruke så faller jeg likevel til å “håndtere” ting med bulimi, gang på gang..

 

UKENS NEDTUR: At behandlingen så langt ikke har gått så bra som jeg hadde håpet på og at dette her er mye tøffere å gjennomgå enn jeg husket. Jeg trodde jo selvfølgelig ikke at det skulle være lett, jeg husket bare ikke at det var så vanskelig og vondt.

 

UKENS INSPIRASJONSINNLEGG: Nooo, denne uken postet jeg jo en DIY polaroidbildevegg uten polaroidkamera og et innlegg om bullet journal for september. Jeg tror nesten at jeg må gå for bullet journal altså.. men innlegget om bildeveggen kan du se ved å klikke HER og innlegget til bullet journal kan du se ved å klikke HER.

 

UKENS SERIE: Endelig kommer det noe nytt på dette punktet, men denne gangen blir det jo vanskelig å velge! Men det blir nok “Skal vi danse” altså, det liker jeg så godt og jeg er så glad for at det endelig har begynt å gå! Jeg har sittet som limt de to gangene det har gått til nå hihi. Og jeg har nok mine favoritter allerede!

 

UKENS FAVORITT-BILDE: Bildene fra bryllupet til Elisabeth og Eivind! Vil du se resten av bildene kan du klikke HER. De var så fine atte og det ble så mange fine bilder fra den dagen!

 

UKENS SANG: Billie Eilish ft Khalid – lovely

UKENS VIKTIGE INNLEGG: Et innlegg som handler om ambivalensen jeg og mange andre med en spiseforstyrrelse konstant går gjennom. Men også om viktigheten av å ikke gi seg, selv om ambivalensen stormer som verst. Innlegget finner du ved å klikke HER.

 

 

Hvordan har din uke vært?

 

 

 

//Elise Amanda

1 kommentar
    1. Jeg har hatt en LITT bedre uke enn forrige. Pga ribbeinsbristen er jeg litt sutrete om dagen, men jeg blir jo LITT bedre, og med det stiger humøret 🙂 Jeg tenkte på nedturen: Les tilbake fra forrige gang du var på Rasp da vel, jeg husker du var skikkelig fornøyd med framskrittene, så du løfter deg jo litt for hver gang. Håper bare du får vært så lenge som du trenger, ikke bare for å gå opp i vekt, men for å bli “klar” for å håndtere det alene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg